It is currently 17 Oct 2017, 06:11



Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 1245 posts ]  Go to page Previous  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 50  Next
 things we all like-BJ's behind the porta potty edition 
Author Message
Metal Guru
User avatar

Joined: 20 Sep 2005, 19:44
Posts: 10348
Location: Canucks Nation
Post Re: things we all like-BJ's behind the porta potty edition
:lol:


12 Aug 2017, 00:29
Profile
Metal Guru
User avatar

Joined: 09 Mar 2002, 21:00
Posts: 68829
Location: Ogdenville
Post Re: things we all like-BJ's behind the porta potty edition
shadow20 wrote:
Exorcist wrote:
deathstalker wrote:
Just have her suck your dick. Cancer and all.


Wait... My dick, or Sexrex' dick?


Image


:lol: :roll: :lol:

I'm not opposed to a good old fashioned Eiffel Tower. I'm fucking cultured.

edit: only now do I realize that that was you who posted that, Amy, and not Xerxes. That totally doesn't sound how I intended it to sound now, but I'm leaving it because it's funny :lol:

_________________
Blackjebus wrote:
Yeah, once you have AIDS you don't have to worry about AIDS anymore. Instead you have to worry about colds.


12 Aug 2017, 11:56
Profile
Metal Guru
User avatar

Joined: 30 Aug 2007, 15:41
Posts: 25089
Location: Edmonton, Alberta
Post Re: things we all like-BJ's behind the porta potty edition
Holy shit, Exorcist. :lol:

_________________
The True Fortress wrote:
As a true metalhead for almost 30 years, my patience for goofballs of your ilk has become dangerously low...You have no clue what heavy metal is and need to shoot yourself in the face.


12 Aug 2017, 12:25
Profile
Metal Guru
User avatar

Joined: 09 Mar 2002, 21:00
Posts: 68829
Location: Ogdenville
Post Re: things we all like-BJ's behind the porta potty edition
That's what happens when you're only halfway paying attention to what you're doing :lol:

_________________
Blackjebus wrote:
Yeah, once you have AIDS you don't have to worry about AIDS anymore. Instead you have to worry about colds.


12 Aug 2017, 14:53
Profile
Metal Guru
User avatar

Joined: 28 Apr 2007, 19:22
Posts: 28737
Location: The GTA
Post Re: things we all like-BJ's behind the porta potty edition
Amaxing! :spit: :roll:


14 Aug 2017, 05:58
Profile
Metal Guru
User avatar

Joined: 28 Apr 2007, 19:22
Posts: 28737
Location: The GTA
Post Re: things we all like-BJ's behind the porta potty edition
Also, I somehoe posted the wrong version of that meme. The text at the top isn't supposed to be there. I'm not changing it because it's funny and still applicable. :lol:


14 Aug 2017, 06:02
Profile
Metal Guru
User avatar

Joined: 24 Feb 2011, 14:26
Posts: 40449
Location: North Haverbrook
Post Re: things we all like-BJ's behind the porta potty edition
Figuring out the details of when to get together with an old friend for a 'date'. Haven't seen this girl in like 10 years. A rack for days. She's in the city and she's been busy as fuck apartment hunting on weekends but sounds like that is coming to an end... she was sending nudes and telling me we need to get into trouble so either we are going to rob a bank while she's naked or we're going to fuck. Hopefully both.


15 Aug 2017, 12:02
Profile
Metal Guru

Joined: 15 Feb 2009, 12:59
Posts: 1503
Post Re: things we all like-BJ's behind the porta potty edition
Blasphomet wrote:
Figuring out the details of when to get together with an old friend for a 'date'. Haven't seen this girl in like 10 years. A rack for days. She's in the city and she's been busy as fuck apartment hunting on weekends but sounds like that is coming to an end... she was sending nudes and telling me we need to get into trouble so either we are going to rob a bank while she's naked or we're going to fuck. Hopefully both.


Just be careful not to let her get you pregnant.
That kinda "trouble " ain't what you need, methinks.

_________________
"They told us our Gods would outlive us, but they lied."
- Nick Cave


15 Aug 2017, 12:17
Profile
Metal Guru
User avatar

Joined: 24 Feb 2011, 14:26
Posts: 40449
Location: North Haverbrook
Post Re: things we all like-BJ's behind the porta potty edition
mister slippery wrote:
Blasphomet wrote:
Figuring out the details of when to get together with an old friend for a 'date'. Haven't seen this girl in like 10 years. A rack for days. She's in the city and she's been busy as fuck apartment hunting on weekends but sounds like that is coming to an end... she was sending nudes and telling me we need to get into trouble so either we are going to rob a bank while she's naked or we're going to fuck. Hopefully both.


Just be careful not to let her get you pregnant.
That kinda "trouble " ain't what you need, methinks.


Obviously. She definitely isn't looking for or in need of sheisty business like that. She's a cool chick. We just had both been in relationships for long periods of time... sort of lost touch. Found out she's single again too... so I hit her up. I'm actually somewhat surprised it has escalated to this... I was just giving it a shot. :lol:


15 Aug 2017, 12:24
Profile
Metal Guru
User avatar

Joined: 30 Aug 2007, 15:41
Posts: 25089
Location: Edmonton, Alberta
Post Re: things we all like-BJ's behind the porta potty edition
You should fuck her without a condom anyway.

_________________
The True Fortress wrote:
As a true metalhead for almost 30 years, my patience for goofballs of your ilk has become dangerously low...You have no clue what heavy metal is and need to shoot yourself in the face.


15 Aug 2017, 12:26
Profile
Metal Guru
User avatar

Joined: 25 Mar 2009, 02:32
Posts: 24243
Location: E 99th & St.Clair
Post Re: things we all like-BJ's behind the porta potty edition
I'd stick and move. Unstable and crazy fucks the best until they crash and burn on you.



*Edited-didn't want my post to be thought of as advice*

_________________
HamburgerBoy wrote:
Take your rhythmless Varg-borne black "metal" and shove it up your poser vaginas alongside your Dead Can Dance records.


15 Aug 2017, 12:45
Profile
Metal Guru
User avatar

Joined: 19 Mar 2007, 11:29
Posts: 37165
Location: off somewhere fighting the world
Post Re: things we all like-BJ's behind the porta potty edition
Blasphomet wrote:
Figuring out the details of when to get together with an old friend for a 'date'. Haven't seen this girl in like 10 years. A rack for days. She's in the city and she's been busy as fuck apartment hunting on weekends but sounds like that is coming to an end... she was sending nudes and telling me we need to get into trouble so either we are going to rob a bank while she's naked or we're going to fuck. Hopefully both.

You had me at rack for days.

_________________
I steal and kill to stay alive, not for the luxury of glory.

Big Metal Dude wrote:
fālsëpøsê.

Rocky Dennis wrote:
Manowar calls, you fucking answer. No excuses, no regrets. Hail and Kill.


15 Aug 2017, 14:22
Profile
Metal Guru
User avatar

Joined: 12 Dec 2004, 08:29
Posts: 15523
Location: nj
Post Re: things we all like-BJ's behind the porta potty edition
ditto.

_________________
did that butter churn just move? cause if it did.....


15 Aug 2017, 15:40
Profile
Metal Guru
User avatar

Joined: 12 Aug 2003, 15:30
Posts: 40526
Location: Hampton, Virginia
Post Re: things we all like-BJ's behind the porta potty edition
Speaking of dating, I've dove headlong into the Plenty of Fish scene and - holy shit. Black women really, really like me. Like, holy fuck.

_________________
Quote:
I began to wonder, and more than wonder...


15 Aug 2017, 16:14
Profile
Metal Guru
User avatar

Joined: 09 Mar 2002, 21:00
Posts: 68829
Location: Ogdenville
Post Re: things we all like-BJ's behind the porta potty edition
Much to my surprise, someone I know just hooked me up with an edible. It should be just starting to kick in shortly after I get home :m:

_________________
Blackjebus wrote:
Yeah, once you have AIDS you don't have to worry about AIDS anymore. Instead you have to worry about colds.


16 Aug 2017, 13:58
Profile
Metal Guru
User avatar

Joined: 12 Aug 2003, 15:30
Posts: 40526
Location: Hampton, Virginia
Post Re: things we all like-BJ's behind the porta potty edition
After all is said and done, the one drug I always seem to come back to is DXM. I think it might be my favorite. Best part is the shit is freely available and OTC.

_________________
Quote:
I began to wonder, and more than wonder...


16 Aug 2017, 14:01
Profile
Metal Guru
User avatar

Joined: 12 Dec 2004, 08:29
Posts: 15523
Location: nj
Post Re: things we all like-BJ's behind the porta potty edition
oh god that's horrible :lol:

weed doesn't do it?

_________________
did that butter churn just move? cause if it did.....


16 Aug 2017, 19:41
Profile
Metal Guru
User avatar

Joined: 24 Feb 2011, 14:26
Posts: 40449
Location: North Haverbrook
Post Re: things we all like-BJ's behind the porta potty edition
Yeah I thought I remembered you saying that weed was starting to be a wonder drug for you and everything. Or maybe I'm misremembering like Roger Clemens.


16 Aug 2017, 22:09
Profile
Metal Guru
User avatar

Joined: 09 Mar 2002, 21:00
Posts: 68829
Location: Ogdenville
Post Re: things we all like-BJ's behind the porta potty edition
Blasphomet wrote:
Yeah I thought I remembered you saying that weed was starting to be a wonder drug for you and everything. Or maybe I'm misremembering like Roger Clemens.


:spit:

_________________
Blackjebus wrote:
Yeah, once you have AIDS you don't have to worry about AIDS anymore. Instead you have to worry about colds.


17 Aug 2017, 07:41
Profile
Metal Guru
User avatar

Joined: 12 Aug 2003, 15:30
Posts: 40526
Location: Hampton, Virginia
Post Re: things we all like-BJ's behind the porta potty edition
Huh? No, I've never been a stoner at any point. My brother is, though. DXM hits me in a unique way I haven't observed in anyone else. It basically... fixes me. Like, therapeutically. Laugh if you want, I've benefited hugely from it.

_________________
Quote:
I began to wonder, and more than wonder...


17 Aug 2017, 13:46
Profile
Metal Guru
User avatar

Joined: 12 Dec 2004, 08:29
Posts: 15523
Location: nj
Post Re: things we all like-BJ's behind the porta potty edition
ketamine would be so much safer.

_________________
did that butter churn just move? cause if it did.....


17 Aug 2017, 13:53
Profile
Metal Guru
User avatar

Joined: 12 Aug 2003, 15:30
Posts: 40526
Location: Hampton, Virginia
Post Re: things we all like-BJ's behind the porta potty edition
How in the hell do you figure that? Special K?

_________________
Quote:
I began to wonder, and more than wonder...


17 Aug 2017, 15:48
Profile
Metal Guru
User avatar

Joined: 06 Oct 2006, 11:57
Posts: 4642
Location: Montreal
Post Re: things we all like-BJ's behind the porta potty edition
This thread is amazing. So much pages to catch up :lol: Always thought this place was just filled with political whining. Guess I'm a regular now. :guitar:

_________________
Tyrannorabbit wrote:
Somehow this thread got worse than the Nickelback thread.


17 Aug 2017, 16:01
Profile WWW
Metal Guru
User avatar

Joined: 12 Dec 2004, 08:29
Posts: 15523
Location: nj
Post Re: things we all like-BJ's behind the porta potty edition
Xerxes wrote:
How in the hell do you figure that? Special K?

unless you're getting pure dxm over the counter, every time you trip you're ingesting a whole crapload of stuff other than what you want. stuff that can really damage your organs if it's a somewhat regular thing. at least with some air dried ketamine, you'd just have to bump a bit to get a relatable buzz.

_________________
did that butter churn just move? cause if it did.....


17 Aug 2017, 18:37
Profile
Metal Guru
User avatar

Joined: 24 Feb 2011, 14:26
Posts: 40449
Location: North Haverbrook
Post Re: things we all like-BJ's behind the porta potty edition
Feast of Noise wrote:
This thread is amazing. So much pages to catch up :lol: Always thought this place was just filled with political whining. Guess I'm a regular now. :guitar:


Yeah we should move this and the other two cool threads to the tavern now. Moving the political shit to the bickering forum is the greatest thing that's happened.


17 Aug 2017, 22:20
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 1245 posts ]  Go to page Previous  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 50  Next


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Jump to:  


Google
 
Web www.bravewords.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.